Kauppakamarivuosi 2021

4 Edunvalvontatyötä tehtiin yhteistyössä Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n kanssa. Etelä-Karjalan kauppakamarin ja Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n yhteistyösopimuksen mukaisesti kauppakamari toimi EK:n yhteysorganisaationa toimialueellaan. 5 KESKEISET PALVELUT JÄSENKUNNALLE Kauppakamarin keskeiset palvelut jäsenkunnalle: -Keskustelu- ja vaikuttamisfoorumi ajankohtaisasioissa -Valiokuntatyövaikuttaminen -Laajan asiantuntijaverkoston hyödyntäminen -Yritystoimintaa tukeva ajankohtaiskoulutus -Kuukausikirje -Kauppakamarijuristi-neuvontapalvelu -Ulkomaankaupan asiakirjojen vahvistaminen -Ulkomaankaupan neuvontapalvelu -Kauppakamariryhmän yhteiset palvelut ja tilaisuudet 6 LUOTTAMUSHENKILÖTYYTYVÄISYYS Vuonna 2021 toteutettiin luottamushenkilökysely. Laaja jäsenkysely toteutetaan joka toinen vuosi (seuraava vuonna 2022). Luottamushenkilökysely 2021 Kysymys: Minkä arvosanan annat luottamushenkilönä Etelä-Karjalan kauppakamarin vaikuttamistyöstä ja edunvalvonnasta? Arvosana (asteikolla 1-5): 4,3. (Vuonna 2020=4,3) Kysymys: Suosittelisitko kokemuksesi perusteella työskentelyä Etelä-Karjalan kauppakamarin luottamushenkilönä? Arvosana (NPS): 91. (Vuonna 2021=100) 7 HENKILÖKUNTA Kauppakamarin vakituista henkilökuntaa vuonna 2021 olivat toimitusjohtaja, varatuomari Mika Peltonen ja palvelupäällikkö, yo-tradenomi Marjo Okko. Kirjanpitäjänä toimi KLT Irene Kiero-Syrjäläinen (Tilikarelia Oy). 8 TIEDOTUS- JA NEUVONTATOIMINTA Sähköinen Uutiskirje lähetettiin jäsenyhteisöille kerran kuukaudessa. Tämän lisäksi ajankohtaisasioista ja tilaisuuksista lähetettiin tietoa sähköpostitse. Mika Peltonen antoi oikeudellista neuvontaa jäsenpalvelun ja Marjo Okko antoi ulkomaankaupan asiakirjoihin ja vientikauppaan liittyvää neuvontaa.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=