10 Asiakashallintarekisteri on strateginen apuväline pidettäessä yhteyttä jäseniin ja sidosryhmiin, joten sen ajanmukaisuuteen ja ajantasaisuuteen panostetaan. 5 MITTARIT Toimintastrategian toteutumista seurataan kauppakamariryhmän valtakunnallisella ja yhteisellä mittaristolla. Mittari Tavoite EDUSTAVUUS JA AKTIIVISUUS *Edustavuus yksityisellä sektorilla 40 % (yksityisen sektorin työvoimasta lähde: Tilastokeskus ja K3) *Osuus alueen yksityisen 50 % (sektorin liikevaihdosta lähde: Tilastokeskus ja K3) *Jäsenmäärän kehitys (jäsenmäärän nettomuutos/vuosi) + 4% VAIKUTTAVUUS JA TOIMINTA *Näkyvyys tiedotusvälineissä/vuosi (Retriever) 60 *Kokousten määrä/valiokunta 3 *Hallituksen jäsenten läsnäoloprosentti kokouksissa 60 % *Yleisarvosana toiminnasta (4-10) 8 (valtakunnallinen jäsentyytyväisyystutkimus) *Koulutuksen laatu (kouluarvosana 1-5) 4 (koulutustilaisuuksien palaute) TALOUS *Omavaraisuusaste (kauppakamarin tilinpäätös) 80 % *Maksuvalmius (QR) (kauppakamarin tilinpäätös) 2 *Kokonaistuotot/työntekijä 100.000 e *Koulutustuotot/jäsen 240 e TOIMINNAN KEHITTÄMINEN *Koulutuspäivät/työntekijä 2 pv/v *Kehityshankkeet (kauppakamariryhmän yhteiset) 1 Toiminta- ja vaikuttamissuunnitelma 2024 on hyväksytty sääntömääräisessä syyskokouksessa xx.xx.2023.
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=